בימים אלה עם החשש מוירוס הקורונה המערכת החיסונית שלנו נחלשת מהחרדה ומאי הוודאות.  כדי לחזק את יכולת הגוף להתמודד עם וירוסים עלינו לחזק את מערכת החיסון שלנו.  מערכת חיסון יעילה מסייעת בהתמודדות הגוף נגד וירוסים.
מחקרים הראו שהכורכומין עשוי לסייע בחיזוק מערכת החיסון.  חוקרים רבים ברחבי העולם פועלים כיום במרץ למציאת תרופות וחיסונים לוירוס הקורונה ויש כבר דיווחים על  הצלחות מסויימות עם תרופות אנטי-דלקתיות. כידוע גם לכורכומין תכונות אנטי-דלקתיות משמעותיות, ומשום כך רופאים בהודו טיפלו בחולי קורונה עם כורכומין.   הרופאים ההודים נעזרים הרבה בכורכום לצרכים רפואיים והם דיווחו שהטיפול בכורכומין סייע לחולי הקורונה להחלים.
בנוסף, יש כבר היום לא מעט מחקרים על הפעילות האנטי-ויראלית של הכורכומין.   בין המחקרים, יש גם מחקר על פעילות הכורכומין כנגד וירוס קורונה. אולם יש לציין שהמחקר עסק בוירוס קורונה השונה מהוירוס הנוכחי.
כדי לצמצם את התפשטות מגפת הקורונה חשוב שנקפיד על חבישת מסכה, על רחיצת ידיים ועל שמירת מרחק.  אך גם חשוב שנדאג לחיזוק מערכת החיסון.
הכורכומול שהוא מיצוי נוזלי מרוכז המכיל את מגוון החומרים הפעילים שיש בכורכום, הוא תוסף לחיזוק מערכת החיסון המסייע בקידום בריאותנו.
ונשמרתם מאד לנפשותיכם !
לחיזוק המערכת החיסונית מומלץ ליטול 1-2 כפיות כורכומול בכוס מים. לשתות כל בוקר על קיבה ריקה ולחכות כחצי שעה עד ששותים או אוכלים וזאת על מנת שהספיגה של הכורכומול תהיה יעילה.           והעיקר– עלינו לשמור על הבריאות !