כורכומול-1כורכומול® הוא תוסף תזונה הנספג היטב ומאפשר סיוע לבעיות כאב הנובעות מראומטולוגיה, כאבי שרירים, כאבי עצבים ופיברומיאלגיה.

הדרך להחלמה אינה פשוטה לחולים בפיברומיאלגיה.  היום כבר יש הוכחות בשטח שאחת הדרכים לצאת ממעגל היסורים והכאבים היא בשינוי הרגלי אכילה ונטילת מספר ויטמינים ותוספי תזונה.
אחד התוספים המומלצים הוא הכורכום המומלץ לחולי פיברומיאלגיה  כתוסף שיכול להוציא אותם ממעגלי הכאב והסבל.

הרופא האמריקאי הנודע ד"ר אנדריו וייל, ממליץ לחולי פיברומיאלגיה ליטול תכשירי כורכום.  גם מחקר בלגי משנת 2013 קובע שכורכומין מסייע לחולי פיברומיאלגיה ומקל על כאביהםhttp://file.scirp.org/Html/6-2040056_31840.htm.

המינון שונה בהתאם למצב הפיברומיאלגיה:  במצבים קשים מומלץ ליטול כורכומול®  2-3 פעמים ביום,  במצבים של רגיעה  רצוי להמשיך ליטול פעם אחת ביום למניעת התדרדרות נוספת.

הוראות השימוש: כפית כורכומול®  בכוס מים לשתות על קיבה ריקה (כחצי שעה לפני האוכל)
פיברומיאלגיה אינה מצב פשוט לטיפול אולם כשמשיגים את היעד הסופי והסימפטומים נחלשים יש הרגשת הקלה המאפשרת חזרה לאורח חיים נורמלי.

הגיעה לטיפול במצב קשה של פיברומיאלגיה שמנע ממנה לתפקד.
אחרי טיפול מרוכז בכורכומול שנמשך כשישה שבועות חלה הטבה משמעותית במצבה.

היא כותבת:

"בזכות הכורכומול שנטלתי שלוש פעמים ביום באדיקות, הרגשתי איך מצבי הולך ומשתפר.  עתה לאחר חודש וחצי מהתחלת הטיפול אני יכולה שוב לתפקד באופן נורמלי ולחזור בהדרגה לעבודתי כמפקחת.  נעלמו הכאבים האיומים שגרמו לי לבלות את רב הזמן במיטה עם משככי כאבים.  הכורכומול הוא באמת מוצר מדהים ואני מודה לכם על הטיפול המסור."

ב.ד.

מפקחת במשרד החינוך

בזכות הכורכומול שנטלתי במשך מספר חודשים מצבי היום השתפר פלאים. הכאבים נעלמו ואני מסוגלת שוב לעבוד ולנהל אורח חיים נורמלי. תודה לכורכומול

ח.י.

ארכיטקטית

הייתי ממש ביאוש מוחלט. כל גופי כאב ודאב. הרופאים אבחנו פיברומיאלגיה.  בילית את כל הימים במיטה ובשבילי שהייתי תמיד ספורטאית מצטיינת, זה היה ממש נורא.  הטיפול בכורכומול העמיד אותי חזרה על הרגליים. תוך חודשיים של טיפול מרוכז יכולתי שוב לחזור ללימודים ובהדרגה גם לאימוני הספורט. לא יאומן.

ל.ר.

תלמידה בכיתה י"ב, ספורטאית מצטיינת