הכורכומול® מסייע בריפוי דלקות

מחקרים רבים על הפעילות האנטי דלקתית של הכורכומין נערכו בשנים האחרונות. כידוע, כאבי שרירים וכאבי מפרקים נובעים מתהליכים דלקתיים, וכך הכורכומין בפעילותו האנטי דלקתית גורם לריפוי ולהקלת הכאבים בצורה משמעותית. השפעת וכורכומין כנגד דלקות חזקה יותר מאשר תרופות אנטי-דלקתיות.
על הפעילות האנטי דלקתית של הכורכומין נערכו  מחקרים קליניים (בבני-אדם) ונמצא שהפעילות האנטי דלקתית מתבטאת בעיכוב יצירת האנזים ציקלואוקסיגנאז-2(COX2)  הגורם לתהליכים דלקתיים וסרטניים, ועיכוב היצור של אנזים זה מאפשר ריפוי הדלקת והפסקת תהליך היווצרות תאים סרטניים.
התהליכים הדלקתיים השכיחים בגופנו הם דלקות מפרקים ודלקות שרירים. בנוסף יש לציין גם דלקות של מערכת העיכול.
הפעילות האנטי דלקתית של הכורכומין מעכבת את יצירת החומצה הארכידונית והמטאבוליטים שלה, המשפיעים על התהוות תהליכים סרטניים.  כך שלמעשה הדלקת גורמת להפתחות הסרטן.
מינון: המינון שונה בהתאם למצב הדלקת.  במקרי דלקות  מפרקים יש להתמיד לקחת כורכומול®  2-3 פעמים ביום בכל פעם כפית בכוס מים על קיבה ריקה.  רצוי ליטול את הכורכומול במשך מספר שבועות.  ניתן לרדת במינון כשיש הקלה משמעותית.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12676044

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19594223

לפני כחודשיים חטפתי דלקת בכפות הידיים. הכאבים היו קשים, הידיים התנפחו ונאלצתי להפסיק את עבודתי כמסאז'יסט. הייתי ממש ביאוש מוחלט.
חבר יעץ לי לנסות טיפול בכורכומול. התמדתי במשך כחודש בטיפול מרוכז בכורכומול כשאני נוטל 3 כפיות ביום. לאחר חודש הידיים שלי לא כאבו יותר והדלקת נרגעה ויכולתי שוב לחזור בהדרגה לעבודתי כמסאז'יסט. ממש לא יאומן

א.מ. (פיזיותראפיסט-מסאז'יסט)